Olen nyt siis "perheettömänä" kotona ensimmäisen kerran vuosiin - siis pidemmän aikaa. Aamukahvilla istuessani - eka kuppi meni harakoille koska maito oli hapantunutta koska käyttäjiä on vähemmän - mietiskelin mikä nyt sitten on toisin.

Katson samat telkkariohjelmat kuin aina, luen aamuin illoin vähintään, teen askarteluja, käyn piha-altaassa kylmävesikäsittelyssä, teen vähän :) kotitöitä ja hoidan ja lenkitän koiraa ja käyn ratsastamassa...

Mikä siis on toisin? Hemmottelen koiraa vähän tavallista enemmän - siksi että arvelen sen ikävöivän muuta perhettä? Entäpä jos ikävöin itse? En nyt vielä...Minun on vaikea päättää mitä söisin ja ostan sitten herkkuja joita ei yleensä osteta; pieniä paloja erilaisia juustoja, Välimeren herkkuja, vähän parempaa tuoremehua...

Olen sopinut joitakin tapaamisia, mutta tapaanhan ihmisiä muutenkin. Valvon, mutta niin teen aina.

Siis jokin syvempi muutos, kahden päivän kokemuksella. No, riitelen ja kinastelen vähemmän, kas kas! Minä en siis osaa riidellä minun kanssa. Olen vähän rennompi, pidän hiljaisuudesta ja rauhasta ainakin välillä ja nyt minulla on sitä...

Tällaisia hajamietteitä. Ehkäpä ehdotan että tästä tehtäisiin kesätraditio...palaan aiheeseen kunhan päivät kuluvat.