Toisin kuin alunperin ajattelin, olen kuitenkin päättänyt päästää tämän antikvariaatinikin blogilleni. Aikomukseni ei siis ole tehdä blogistani myyntisivua, mutta tämä ihana kauppa on niin iso osa elämääni, ettei sitä voi unohtaakaan.

Olen siis ammatiltani antikmuori eli antikvaarinen kirjakauppias, vanhojen, käytettyjen kirjojen myyjä. Olen vihdoinkin saanut toteutettua haaveeni, muutettua liikkeen pois Helsingistä, lähelle kotianiani Järvenpäähän. Tilat ovat minun kannaltani unelmaiset.

Antikmuorin alla kerron kun ehdin kaupan sattumuksista ja alaani liittyvistä ajatuksista. Jos jotain erityisen kivaa on tullut sisään niin miksenpä siitäkin.

On siis lauantai, olen töissä, mukavia päiväkävelijöitä on riittänyt.  Ja kauppaakin tehty. Erityisen iloinen olen kuitenkin ostamistani Leena Krohnin kirjoista, niitä ei ole joka päivä tarjolla ja koska pidän niistä itsekin, on mukava kun niitä voi tarjota myös muille.

Mikäli haluat käydä kurkistamassa mitä nettisivuiltani löytyy, osoite on tämä  http://antikvariaattijoutsen.net. Olen myös mukana antikka.netissä. Kaikenlainen linkkien tekeminen on minulla vielä harjoitteluhaiheessa, joten tähän on tyytyminen.