Nyt tuli takapakkia ja takkiin nukkisrintamalla. Olin nimittäin kytännyt Huuto.netistä yhtä aitoa -60-luvun perhettä - äiti, iskä ja minun päätökseni mukaan kaksi tyttöä - sen parin viikon tarjouksen. Muita tarjouksia ei tullut, kunnes tänä aamuna, puoli tuntia ennen sulkeutumista, huomasin jonkun juuri huutaneen euron lisää.

No, minä korotin ja laskin että voisin vielä korottaa, sillä nuket olivat kotikulmillani, olisin voinut noutaa ne ja säästää postimaksut. Siispä jäin koneen ääreen silmä tarkkana kyttäämään. Huutoaika umpeentui, muita huutoja ei tullut. Luulin voittaneeni, herkuttelin jo nimiäänesyksellä, jonka blogissani järjestäisin.

Mutta kuinkas kävikään. Ilmoitusta minulle päin ei kuulunut ja asiaa lähdettiin tutkimaan. Olin kytännyt väärässä paikassa enkä nähnyt, että tuo kilpailijakehveli oli taas korottanut eurolla...

Jäin siis vaille tuota ihanuutta ja kyllä kirveli. Piti oikein tempaista järki käteen, mitä tässä nyt aikuinen ihminen poraamaan nukkejen perään...Toivottavasti päätyivät hyvään kotiin. Silti, yhä kirvelee...