1402127.jpg

Tahdoin nyt Pääsiäisen tässä vaiheessa nostaa pupun pensaasta eli puhua asiasta, joka juuri nyt mietityttää minua. Ja toivoisin tosiaankin kommentteja. Asia liittyy tuohon yllä olevaan korttiin, joka ehkä kummastuttaa mutta toivottavasti ei loukkaa ketään. Tässä selitys:

Istahdin viime yönä tekemään korttia siihen Pupu-vaihtoon, jossa kaksi jollakin lailla pupuaiheista korttia lähetetään suoraan vaihtoparille. Mielestäni minulla oli kivat matskut ja ajatuksena sellainen aavistuksen hirtehinen mutta ihan söpö kortti. Sommittelin korttiin jopa erilaisia rusettaja yms. Mikään ei näyttänyt sopivan ja silti jotain puuttui. Kuinkas sitten käteen tuli tuo punainen mustetyyny ja roiskis. Tulos ei olekaan enää mitenkään söpö eikä hirtehinenkään. Silti.

Päätin toki heti, että tätä korttia en laita tuntemattomalle vaihtokaverilleni, toki jos joku sen haluaa niin vaihdan kyllä. Nyt sitten haluaisinkin kommentteja muutamaan askarruttavaan kysymykseen tai ajatukseen.

Olen kirjoittanut työkseni ja kirjoitan yhä ei työkseni kaikenlaista. Kortteja tehdessä on tullut sama tunne kuin kirjoittaessa, minä voin määrätä siitä kuinka lähden liikkeelle mutta loputulos ei useinkaan ole minun päätösvallassani. Tämä yllä oleva kortti on vahvin esimerkki tuosta ilmiöstä. Koetteko te hyvät palstallani kävijät tuollaista?

Sitten ajattelin kysyä mitä mieltä olette päätöksestäni jättää tuo kortti pois vaihdosta ja tehdä tilalle uusi? Ja kokisitteko te tuollaisen tai jonkin muun tyyppisen kortin ikäväksi? Tämä on nyt tällaista sisältöpohdiskelua. Toivon etten tuolla kortillani ole pahoittanut kenenkään mieltä.